Ο όμιλος Unilever το αποφάσισε και σπεύδει να απεγκλωβιστεί από την δραστηριότητα του παγωτού, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο και στην εγχώρια αγορά σε βάθος διετίας.
Με κομβικές μάρκες , αλλά και το σήμα της ΕΒΓΑ από το 2010, ο τζίρος Unilever στην ελληνική αγορά παγωτού το 2023 έφθασε στα 100 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 10,4% σε σχέση με το 2022, ενώ είναι ο κυρίαρχος της αγοράς.
Τώρα που αλλάζει ρότα η Unilever, οι υπόλοιποι βασικοί παίκτες στην αγορά του βιομηχανοποιημένου παγωτού είναι σε αναβρασμό .
Τα παγωτά Δωδώνη έχοντας χάσει πάνω από το 50% του τζίρου τους τα τελευταία χρόνια που η αλυσίδα λειτουργούσε σχεδόν χωρίς ιδιοκτήτη, φαίνεται ότι τελικά θα διασωθούν από τους φούρνους Βενέτη.
Ανερχομένη είναι η ΔΕΛΤΑ (όμιλος Vivartia), που επέστρεψε στο παγωτό μετά από 17 χρόνια μετά, εξαγοράζοντας την Cold Sin του Γιώργου Γιαννίτση, δηλαδή τον 4ο παίκτη στο παγωτό μετά τις Unilever, Froneri και Κρι-Κρι.