• Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου
AnaskopisiGR
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΝΟΤΗΤΕΣ
    • LIFESTYLE
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • MEDIA
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    • WebTV
  • ΑΡΘΡΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΝΟΤΗΤΕΣ
    • LIFESTYLE
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • MEDIA
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    • WebTV
  • ΑΡΘΡΑ
No Result
View All Result
AnaskopisiGR
No Result
View All Result

Ισθμός Κορίνθου: Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα

AnaskopisiGR από AnaskopisiGR
28/09/2021
in ΚΟΙΝΩΝΙΑ
0
Ισθμός Κορίνθου: Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα

Το όνειρο υπήρχε από την εποχή της αρχαίας Ελλάδας, όμως άρχισε να γίνεται πραγματικότητα το 1882. Η διάνοιξης της διώρυγας της Κορίνθου είναι σημείο σταθμός στην ιστορία της απελευθερωμένης Ελλάδας.

Photo by Jason Blackeye

Μετά την απελευθέρωση της Ελλάδας, ο κυβερνήτης Καποδίστριας επιθυμώντας την ανάπτυξη της χώρας, ανέθεσε τη μελέτη της διάνοιξης της Διώρυγας της Κορίνθου σε ειδικό μηχανικό. Όμως, τo κονδύλι των 40 εκατομμυρίων χρυσών φράγκων που απαιτούταν, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό δαπάνης, για την εκτέλεση του έργου, δεν μπορούσε να εξευρεθεί από τη διεθνή χρηματαγορά και πόσο μάλλον να διατεθεί από τον ελληνικό προϋπολογισμό.

Μετά τη διάνοιξη της διώρυγας του Σουέζ, η Κυβέρνηση Ζαΐμη έλαβε την απόφαση τομής του Ισθμού και το Νοέμβριο του 1869 ψήφισε το νόμο της «περί διορύξεως του Ισθμού της Κορίνθου». Με το νόμο αυτό είχε δικαίωμα να παραχωρήσει σε εταιρεία ή ιδιώτη το προνόμιο κατασκευής και εκμετάλλευσης της Διώρυγας. Το ελληνικό δημόσιο κατακύρωσε το έργο το 1881 στον στρατηγό Στέφανο Τύρρ, μαζί με το προνόμιο εκμετάλλευσης της διώρυγας για 99 χρόνια.

 

Τα εγκαίνια του Ισθμού της Κορίνθου

Οι εργασίες διάνοιξης ξεκίνησαν στις 23 Απριλίου 1882. Η μελέτη του έργου έγινε από τον Ούγγρο Β. Gerfer, αρχιμηχανικό της διώρυγας Φραγκίσκου στην Ουγγαρία, και ελέγχθηκε από τον μηχανικό Daujats, αρχιμηχανικό της διώρυγας του Σουέζ. Για την τελική κατάληξη έγιναν μελέτες τριών χαράξεων. Ως η πιο σωστή και οικονομική, προκρίθηκε η χάραξη που είχε εφαρμόσει ο Νέρωνας. Ύστερα, όμως, από 8 χρόνια, η εταιρεία αυτή διέκοψε τις εργασίες της -εξαιτίας της εξάντλησης όλων των κεφαλαίων της- και τελικά διαλύθηκε.Τη συνέχιση του έργου ανέλαβε ελληνική εταιρεία με την επωνυμία «Εταιρεία της Διώρυγας της Κορίνθου» υπό τον Ανδρέα Συγγρό, που ανέθεσε την εκτέλεση των εργασιών στην εργοληπτική εταιρεία του Α. Μάτσα, η οποία και αποπεράτωσε το έργο. Αυτό το οικονομικό τόλμημα, αυτός ο τεχνικός άθλος, με τη χρησιμοποίηση 2.500 εργατών και των τελειότερων μηχανικών μέσων της εποχής, ολοκληρώθηκε μετά 11 χρόνια. Τα εγκαίνια έγιναν με ιδιαίτερη μεγαλοπρέπεια στις 25 Ιουλίου 1893, από το πρωθυπουργό Σωτήριο Σωτηρόπουλο.

Η διώρυγα κόβει σε ευθεία γραμμή τον Ισθμό της Κορίνθου σε μήκος 6.346 μ. Το πλάτος της στην επιφάνεια της θάλασσας είναι 24,6 μ. και στο βυθό της 21,3 μ., ενώ το βάθος της κυμαίνεται μεταξύ 7,50 έως 8 μ. Ο συνολικός όγκος των χωμάτων που εξορύχτηκαν για την κατασκευή της έφθασε τα 12 εκατομμύρια κυβικά μέτρα.

Η γεωλογική σύσταση των πρανών της Διώρυγας είναι ανομοιόμορφη, με ποικιλία γεωλογικής συστάσεως εδαφών. Μία ιδιομορφία, που κατά καιρούς είχε ως συνέπεια την κατάπτωση μεγάλων χωμάτινων όγκων και κατά συνέπεια το κλείσιμο του καναλιού. Συνολικά, από την έναρξη λειτουργίας της έως το 1940, η Διώρυγα παρέμεινε κλειστή για διάστημα τεσσάρων χρόνων. Μεγάλη διακοπή της λειτουργίας της έγινε και το 1944, όταν οι Γερμανοί, κατά την αποχώρησή τους, ανατίναξαν τα πρανή, προκαλώντας την κατάπτωση 60.000 κυβικών μέτρων χωμάτων. Πιο συγκεκριμένα, στη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, κατά την αποχώρησή τους οι Γερμανοί το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου 1944, ανατίναξαν τη σιδηροδρομική και την οδική γέφυρα, έριξαν βαγόνια τρένου σε ένα σημείο της διώρυγας για να τη φράξουν και πυροδότησαν εκρήξεις στο βυθό του προλιμένα. Οι εργασίες εκφράξεως διήρκεσαν πέντε χρόνια (1944-1949). Το 1947 η Σχολή Μηχανικού του Στρατού ανέλαβε την ανακατασκευή της οδικής γέφυρας.

Η Διώρυγα της Κορίνθου αποτελεί ένα διεθνή κόμβο θαλασσίων μεταφορών που εξυπηρετεί πλοία ερχόμενα από την Δυτική Μεσόγειο και Αδριατική Θάλασσα με κατεύθυνση προς λιμένες της Ανατολικής Μεσογείου και Μαύρης Θάλασσας και αντίθετα. Η Διώρυγα τέμνει κατ’ ευθεία γραμμή τον Ισθμό της Κορίνθου σε μήκος 6.343 μέτρων. Το ελάχιστο πλάτος στο ύψος της θάλασσας είναι 24,6 μέτρα και στο βυθό 21 μέτρα. Το βάθος της ανέρχεται στα 8 μέτρα.

Σήμερα, ο εμπορικός ρόλος της Διώρυγας είναι εξαιρετικά περιορισμένος συγκριτικά με το παρελθόν, καθότι το πλάτος της απαγορεύει τη διέλευση στα περισσότερα εμπορικά πλοία. Ειδικότερα, το πλάτος των 24.6 μέτρων της Διώρυγας στην επιφάνεια της θάλασσας μεταφράζεται σε μέγιστο πλάτος διέλευσης περίπου 17 μέτρων, κάτι το οποίο σημαίνει ότι μπορούν να την διασχίσουν μόνο μικρά φορτηγά πλοία (μεγέθους handysize), τα οποία κατά βάση επιχειρούν σε περιφερειακές θαλάσσιες εμπορικές οδούς. Παρότι λοιπόν τη διασχίζουν περίπου 12.000 πλοία ετησίως, ο ρόλος της Διώρυγας είναι στις μέρες μας κυρίως τουριστικός, με τα περισσότερα πλεούμενα που την περνούν, να εξυπηρετούν κατά βάση τουρίστες διαφόρων εθνικοτήτων.

Μια φωτογραφική αναδρομή σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Ελλάδας, που σήμερα αποτελεί διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Διώρυγα Κορίνθου 1907

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Καταστροφή της διώρυγας από τα γερμανικά στρατεύματα 1944

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
*
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Οι εργασίες εκφράξεως κράτησαν 5 χρόνια (1944-1949)

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου

 

Η Διώρυγα ξαναχρησιμοποιείται

Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
Όταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα. Σπάνιες εικόνες από την διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου
“Εγκαίνια της Διώρυγας”. Πίνακας του Κωνσταντίνου Βολανάκη 1893

 

Πηγή : Archives historiques BNP Paribas/facebookdioryga-tis-korinthoy-ena-sygchrono-ergo-me-istoria-2-500-eton0
Κοινή αναπαράσταση διέλευσης πλοίου από τη Διώρυγα της Κορίνθου σε δύο ελληνικά γραμματόσημα του 1927. (Φωτ. SHUTTERSTOCK)

Παρακολουθήστε το εξαιρετικό βίντεο του χρήστη ORFFEAS

Η μηχανική του Ισθμού της Κορίνθου. Πως λειτουργούν οι βυθιζόμενες γέφυρες (Up Drones)

Ο Ισθμός από ψηλά (haanity)

Διάφορα ιστορικά στοιχεία για ένα νεωτερικό έργο με ιστορία… δυόμισι χιλιετιών

• Μία πρώτη εκδοχή της Διώρυγας είχε υλοποιήσει ο Περίανδρος τον 7ο αιώνα π.Χ. Ο λεγόμενος Δίολκος ήταν ένα πλακόστρωτος δρόμος μήκους έξι χιλιομέτρων, ο οποίος συνέδεε τον Κορινθιακό με τον Σαρωνικό κόλπο δυόμιση και πλέον χιλιάδες χρόνια πριν. Με ξύλα να καλύπτουν την επιφάνεια του, ο Δίολκος επέτρεπε στα πλοία να γλιστράνε από τη μία άκρη του ισθμού στην άλλη με τη βοήθεια λίπους.

• Η απόπειρα του Νέρωνα να υλοποιήσει το μεγαλεπήβολο έργο βασίστηκε σε σχέδια του θεμελιωτή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας Ιούλιου Καίσαρα και του πρώην κατόχου του ρωμαϊκού θρόνου Γάιου Καλιγούλα.

• Στα κατασκευαστικά έργα του καναλιού συμμετείχε και ο μηχανικός Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, μετέπειτα πρωθυπουργός της Ελλάδας και ένας εκ των έξι εκτελεσθέντων πολιτικών και στρατιωτικών της «Δίκης των Έξι».

• Στις 26 Απριλίου 1941, μία ημέρα προτού μπουν στην Αθήνα οι πρώτες στρατιωτικές δυνάμεις του Τρίτου Ράιχ, οι Γερμανοί συγκρούστηκαν με τους Συμμάχους στον ισθμό της Κορίνθου με σκοπό να καταλάβουν τη Διώρυγα και τις γέφυρες της. Παρότι οι γερμανικές δυνάμεις κατάφεραν να θέσουν υπό τον έλεγχο τους τη Διώρυγα, η κρίσιμη διπλή της γέφυρα (για τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες και το οδικό δίκτυο) καταστράφηκε κατά τη διάρκεια των εχθροπραξιών.

• Τρεισήμισι χρόνια αργότερα, οι δυνάμεις κατοχής της Ναζιστικής Γερμανίας εγκαταλείπουν την Ελλάδα και κατά την αποχώρηση τους καταστρέφουν σειρά υποδομών του ελληνικού κράτους. Μεταξύ αυτών και η Διώρυγα της Κορίνθου, η οποία θα καταστραφεί ολοσχερώς από τα γερμανικά στρατεύματα και θα μπλοκαριστεί η δίοδος της. Οι Γερμανοί θα ανατινάξουν τη διπλή γέφυρα που είχαν κατασκευάσει εκ νέου μετά την καταστροφή της τρεισήμισι χρόνια νωρίτερα, ρίχνοντας τη στο κανάλι μαζί με δεκάδες βαγόνια τρένων και ατμομηχανές και καθιστώντας αδύνατη τη διέλευση των πλεούμενων.

• Στο πλαίσιο της οικονομικής ενίσχυσης του ελληνικού κράτους από το Σχέδιο Μάρσαλ, τον Οκτώβριο του 1947 θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την αποκατάσταση του καναλιού και την επαναφορά της ναυτιλιακής κίνησης στη Διώρυγα, οι οποίες θα ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 1949. Μικρότερα σε μέγεθος και χωρητικότητα πλοία μπορούσαν να διασχίζουν τη Διώρυγα από τον Ιούλιο του 1948.

Previous Post

ΓΣΕΕ: «Ας εμβολιαστούμε τώρα – Το εμβόλιο είναι ζωή»

Next Post

Τι έδειξε μελέτη για όσους διστάζουν να εμβολιαστούν – Πόσοι είναι οι αρνητές

Next Post
Τι έδειξε μελέτη για όσους διστάζουν να εμβολιαστούν – Πόσοι είναι οι αρνητές

Τι έδειξε μελέτη για όσους διστάζουν να εμβολιαστούν – Πόσοι είναι οι αρνητές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Anaskopisi Footer

Μη χάνεις είδηση!

  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου

© 2021 ANASKOPISI.GR - Τα νέα της ημέρας | All Rights Reserved.

No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΝΟΤΗΤΕΣ
    • LIFESTYLE
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • MEDIA
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    • WebTV
  • ΑΡΘΡΑ

© 2021 ANASKOPISI.GR - Τα νέα της ημέρας | All Rights Reserved.

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

Slot Online Gampang Menang

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

sbobet piala dunia

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100 di awal

bonus new member 100

Slot Online Gampang Menang

https://eurofeld.com/wp-includes/slot-gacor/

https://soroptimistpalmdesert.org/wp-includes/slot-gacor/

https://netfurniture.co.uk/wp-includes/slot-gacor/

maxwin slot

maxwin slot

maxwin slot

maxwin slot

situs slot gacor

situs judi slot online

situs judi slot online

situs judi slot online

situs judi slot online

situs judi slot online

slot pragmatic

slot pragmatic

slot pragmatic

slot pragmatic

slot88 login

slot88 login

slot88 login

slot88 login

slot88 login

jackpot slot

rtp slot

joker123 gaming

joker123 gaming

joker123 gaming

joker123 gaming

joker123 gaming

joker123 gaming

joker123 gaming

joker123 gaming

sbobet88

slot bonus to 3x

situs slot gacor

Situs Slot Gacor

Slot Gacor 2022

Sbobet88

Sbobet

https://micg-adventist.org/wp-includes/slot-gacor/

https://www.dcosmeticclinics.com.au/wp-includes/sbobet/

https://thetastesoflife.com/wp-includes/sbobet/

Sbobet Mobile

https://www.townshipofsugargrove.com/wp-includes/slot-gacor/

https://texasmamaboutique.com/wp-includes/slot-gacor/

https://bizu-me.com/wp-includes/slot-gacor/

https://tiketa.co.za/wp-includes/slot-gacor/

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

Slot Gacor Gampang Menang

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

sbobet login

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

situs slot bonus new member 100

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε την βέλτιστη απόδοση του anaskopisi.gr. Με την επίσκεψή σου στην ιστοσελίδα αποδέχεσαι την χρήση τους.

Ρύθμιση των Cookies....

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Πολιτική Απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.

Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.

Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.

* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.

Απαραίτητα Cookies

Τα cookies που είναι απαραίτητα, μας βοηθούν να αποθηκεύουμε κατά την περιήγηση στην ιστοσελίδα, τις προτιμήσεις σας και διαχείριση των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε τα απαραίτητα Cookies, αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που θα επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας, θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε η να ξανά απενεργοποιήσετε τα Cookies.

Καταγραφές

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί το Google Analytics για να συλλέξει διάφορες και σημαντικές πληροφορίες όπως είναι ο αριθμός επισκεπτών, τα ενδιαφέροντα αλλά και άλλες γενικές πληροφορίες.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!

Μάθε περισσότερα

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Απορρήτου μας, Διάβασε Περισσότερα...