«Φραγή» στα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών και συγκεκριμένους όρους βάζουν οι προβλέψεις του νέου Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών.
Οι τηλεφωνικές οχλήσεις δεν πρέπει να ξεπερνούν τη μία κάθε δεύτερη ημέρα. Όπως επίσης ορίζεται, η τηλεφωνική επικοινωνία στον χώρο εργασίας του οφειλέτη να γίνεται μόνο εφόσον ο συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός έχει δηλωθεί ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας από τον τελευταίο.
Οι τηλεφωνικές οχλήσεις δεν πρέπει να ξεπερνούν τη μία κάθε δεύτερη ημέρα. Επίσης απαιτείται η από τον δανειστή προς τον οφειλέτη επιβεβαίωση των οφειλών με κάθε διαθέσιμο τρόπο και η ταυτοποίηση του οφειλέτη, καθώς και η ενημέρωσή του για τη διαβίβαση των δεδομένων του στις εισπρακτικές εταιρείες.
Σε κάθε περίπτωση, η οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία από εισπρακτική εταιρεία για την ενημέρωση του οφειλέτη για ληξιπρόθεσμη απαίτηση, επιτρέπεται να πραγματοποιείται μετά την πάροδο 10 ημερών από την ημέρα που αυτή κατέστη ληξιπρόθεσμη. Αναμφίβολα πρόκειται για μια σωστή κίνηση αν ισχύσει .
Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.
Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.
Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.
* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.