Ανταπόκριση Στρασβούργο Κώστας Δαβάνης Μια νέα έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας υπογραμμίζει την αυξανόμενη χρήση εξελιγμένων τεχνικών διαδικτυακού μάρκετινγκ για το αλκοόλ και την ανάγκη για πιο αποτελεσματική ρύθμιση. Δείχνει ότι οι νέοι και οι βαρείς πότες μπαίνουν όλο και περισσότερο στο στόχαστρο της διαφήμισης αλκοόλ, συχνά εις βάρος της υγείας τους. Σε όλο τον […]
Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.
Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.
Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.
* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.