Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται για μια πετυχημένη διαφήμιση δεν είναι τίποτα άλλο από την αυθεντικότητα του μηνύματος που περνά προς τους δυνητικούς πελάτες και καταναλωτές του προϊόντος. Όπως, δηλαδή, συνέβη ακριβώς στην περίπτωση της «MISKO», με τον περίφημο και γνωστό σε γενιές και γενιές Ελλήνων, Ακάκιο. Σήμερα η «MISKO» ανήκει στον κολοσσό «Barilla», μια […]
The post «Ακάκιε, μην ξεχάσεις…»: Ένα εντελώς ανύποπτο σκηνικό γέννησε την ιδέα για μια από τις πιο πετυχημένες ελληνικές διαφημίσεις όλων των εποχών first appeared on Newspepper.