Οκτώ σημεία προσοχής, τα οποία μπορούν να μετατραπούν σε παγίδες κατά την κράτηση δωματίου για τις θερινές διακοπές, επισημαίνει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ.
Αναλυτικότερα, ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται:
– Να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη
– Να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ),
– Να απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης
-Να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος).
– Η προκαταβολή για την κράτηση, δεν θα πρέπει:
α) να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής,
η) να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.
– Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης:
α) τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να επιστραφεί το συνολικό ποσό της προκαταβολής.
β) σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβληθεί το μισό του συνολικού ποσού που προβλέπεται αν δεν υπήρξε ακύρωση.
Δημήτρης Κωστάκος