Ο ομιλος Unilever το αποφάσισε και σπεύδει να απεγκλωβιστεί από την δραστηριότητα του παγωτού, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο και στην εγχώρια αγορά σε βάθος διετίας. Με κομβικες μάρκες , αλλά και το σήμα της ΕΒΓΑ από το 2010, ο τζίρος Unilever στην ελληνική αγορά παγωτού το 2023 έφθασε στα 100 εκατ. ευρώ αυξημένος […]
Πηγή
Χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να κάνουμε την εμπειρία σας με την ιστοσελίδα ακόμα καλύτερη.
Αυτά τα cookies αφορούν στην απομνημόνευση των στοιχείων σύνδεσής και την παροχή ασφαλούς σύνδεσης και στη συλλογή στατιστικών στοιχείων.
Κάνε κλικ στην επιλογή "Αποδοχή και συνέχεια η Ενεργοποίηση των cookies" για την αποδοχή των cookies και την απευθείας μετάβαση στην ιστοσελίδα ή κάνε κλικ στην επιλογή αριστερά "Μάθε περισσότερα" για να δείς αναλυτικά την πολιτική απορρήτου.
* Μπορείς να ρυθμίσεις αυτά τα Cookies ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας τις καρτέλες αριστερά.