Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη ξενοδοχειακή επένδυση Voria στο Μαρούσι όπου θα μετεγκατασταθεί και το Καζίνο της Πάρνηθας.
Η επένδυση αναμένεται να αγγίξει τα 250 εκατ. ευρώ και να δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας.
Στην συγκεκριμένη έκταση , έχει ήδη προβλεφθεί χώρος και για τη δημιουργία σταθμού Μετρό στη μελλοντική επέκταση της νέας Γραμμής 4 (όταν θα περάσει από τη Λεωφόρο Κηφισίας).
Το έργο που έχει βρεθεί πολλάκις να αντιμετωπίζει προσφυγές , αναμένεται να αποτελέσει έναν πόλο αναψυχής που δε θα έχει εμπορικά καταστήματα.
Όσον αφορά τη μετεγκατάσταση του Καζίνο της Πάρνηθας, αυτό δεν θα αποτελεί σε καμία περίπτωση το κύριο κομμάτι του πρότζεκτ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΛΑΜΨΑ, Τ. Χωμενίδης υποστηρίζει ότι “η εταιρεία εισήλθε στο έργο γιατί η εικόνα του έχει αλλάξει. Δε θα είναι αμιγώς ξενοδοχείο ούτε αμιγώς καζίνο. Θα είναι μια σύνθετη επένδυση που κατά 80% δε θα έχει σχέση με το καζίνο”.
Σχετικά με το κατά πόσο συνάδει η επένδυση με το χαρακτήρα της περιοχής, σημειώνεται ότι στο Ρυθμιστικό, το Μαρούσι έχει πολυδύναμο μητροπολιτικό χαρακτήρα. Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα για τις χρήσεις γης, το ακίνητο θα μπορούσε να γίνει εμπορικό κέντρο ή κτίριο γραφείων. Με την επιλογή της σύνθετης επένδυσης τουρισμού – αναψυχής, κατοχυρώνεται τουλάχιστον 50% της έκτασης σε εισφορά γης. Ο συντελεστής δόμησης θα είναι 0,8 και η μέγιστη κάλυψη 40%.
Το Voria Project θα περιλαμβάνει το κτιριακό σκέλος με το ξενοδοχείο και το καζίνο μαζί με τις λοιπές δραστηριότητες αλλά και εκτενείς πράσινους χώρους 17 στρεμμάτων. Επιπρόσθετα, θα αποδοθούν στο Δήμο Αμαρουσίου 25 στρέμματα για κοινωφελείς δραστηριότητες.
Στο κτιριακό σκέλος, θα δημιουργηθεί:
ξενοδοχείο 5 αστέρων, δυναμικότητας 150 δωματίων,
το καζίνο
αμφιθέατρο χωρητικότητας 1.400 ατόμων
836 υπόγειες θέσεις στάθμευσης
Δε θα διαθέτει εμπορικά καταστήματα.
Το κτίριο θα είναι βιοκλιματικό ενώ θα συνδέεται μάλιστα μέσω δικτύου πεζοδρόμων με το ΟΑΚΑ.
Στην επένδυση περιλαμβάνονται και σημαντικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της περιοχής ώστε όχι μόνο να μην υποβαθμίσει την κατάσταση και επιδεινώσει το κυκλοφοριακό αλλά να βελτιώσει την προσβασιμότητα στην ευρύτερη περιοχή.
Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει έως τέλος του 2024 και να διαρκέσει 3 χρόνια, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027.