Παρά τις όποιες καθυστερήσεις παρουσιάστηκαν το προηγούμενο διάστημα για τη συμβασιοποίηση της παραχώρησης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) από τα Χανιά ως το Ηράκλειο, για διάστημα 35 ετών, φαίνεται ότι πλέον οι υπογραφές βρίσκονται στην τελική ευθεία. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2018 και έως σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία. Η σύμβαση, λένε άνθρωποι της αγοράς, οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου να λάβει το πράσινο φως που θα επισημοποιήσει την ανάθεση της παραχώρησης στη ΓΕΚ Τέρνα, η οποία σας θυμίζω ότι έχει ήδη λάβει κοινό εξασφαλισμένο ομολογιακό ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ. Με τον όμιλο να πρωταγωνιστεί στον τομέα των παραχωρήσεων τον τελευταίο καιρό. Το μεγάλο deal για την Αττική Οδό και φυσικά αυτά δεν είναι τα μοναδικά παραδείγματα για τον όμιλο, που μετά την πώληση της Τέρνα Ενεργειακή έχει επικεντρωθεί σε κατασκευές και παραχωρήσεις, αναπτύσσοντας δραστηριότητες που γνωρίζει πολύ καλά. Ο συνολικός προϋπολογισμός για το έργο είναι 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ με τη ΓΕΚ Τέρνα να είναι ο ανάδοχος για τη μελέτη, κατασκευής, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και αξιοποίηση του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο. Πάντως να είσαι από την Κρήτη να κυβερνάς 6 χρονια και το έργο να είναι ακόμα στα χαρτιά , δεν το λες και τιμητικο ….